Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2018 16:01 - Помпадуре мой любим!
Автор: allbatros Категория: Изкуство   
Прочетен: 3001 Коментари: 10 Гласове:
12

Последна промяна: 12.03.2018 18:06


 Пак ме качи на първа,
сега горя в оргазъм,
една вълшебна пъстърва,
изгарям в лудешки спазъм,
така е кеф да съм Горе,
топли вълни ме обливат,
Помпадуре, моя изгоро,
от обич ще те изпия!


Тагове:   оргазъм,   поетеса,


Гласувай:
12



1. allbatros - Върховно е да сте напомпани, нали, ...
12.03.2018 16:02
Върховно е да сте напомпани, нали, скъпи колежки?
цитирай
2. karamelita - Върховно е да сте напомпани, нали, ...
12.03.2018 17:03
allbatros написа:
Върховно е да сте напомпани, нали, скъпи колежки?

Ne stavach li banalna?
цитирай
3. allbatros - Не ми помрачавай радостта!
12.03.2018 18:30
karamelita написа:
allbatros написа:
Върховно е да сте напомпани, нали, скъпи колежки?

Ne stavach li banalna?




Аз обожавам да съм напомпана.
И искам да благодаря на моя Помпи.
Всеки мой постинг го качва горе.
Той е прекрасен!
цитирай
4. predatorkapredatorka - бабее, аз пък чух ..банана...ха хаха..
12.03.2018 18:37
karamelita написа:
allbatros написа:
Върховно е да сте напомпани, нали, скъпи колежки?

Ne stavach li banalna?

цитирай
5. kremenova - Върховно е да сте напомпани, нали, ...
13.03.2018 02:37
predatorka написа:
karamelita написа:
allbatros написа:
Върховно е да сте напомпани, нали, скъпи колежки?

Ne stavach li banalna?


Теб все ти се причуват и виждат разни неверни неща и все духането ти е в ума...ще рече човек,че не си видяла от десетилетия нормален мъжки секс...бабе,дето се изтрепа тук да се разгологъзва и да промила ушите на хората,че била млада...пък сбръчкана ...и все на духане ти излиза късмета,защото само дърти и изхабени ти обръщат внимание...аз предпочитам да живея без мъже като светица,отколкото да ближа дарти посинели гнусотии!Моята Муза се радва на чистата ми,идеална и възвишена любов и е недокосната от мен!Тя е обожавана и има право дори да чука мъжки задници,защото не били забременявали,а и Сорос давал хубави пари за това...за което му се радвам безплатно често...не аз да се дупя,а той!
цитирай
6. kremenova - Върховно е да сте напомпани, нали, ...
13.03.2018 03:16
allbatros написа:
karamelita написа:
allbatros написа:
Върховно е да сте напомпани, нали, скъпи колежки?

Ne stavach li banalna?


Айде малко да пиша на български,че на латиница не ми излизат половините изречения,нещо ми изяжда думите.Не го зная кой е този Аллбатрос,дали е Валери Станков или друг,струва ми се,че е друг и завижда на хората,които се появяват на първа страница.Когато го напомпят и него,защото се заяжда с тях,си мълчи...Аз не зная как става това помпене и защо пък някой напълно непознат ще ме помпи...как може един човек да помпи със стотици,дори хиляди прочита и защо ми се обаждат непознати хора,дори от чужди държави.Всъщност все ми е едно,аз не завиждам ако някой има повепе четения от мен,интересува ме само ако е написал нещо интересно и интригуващо да го прочета.Да се заяждаш май и това е вид перверзия...може да носи и сексуална удоволетвореност на някои хора,знам ли...то колкото видове джентър изврашения ги изброиха вече,всичко вече се очаква...като че ли са тръгнали да се надпреварват кой по по най да бъде извратен...ах,къде остана идеалната романтична и чиста любов...айде стига вече,че ме чака от тук нататък втория сън...лека нощ!Този Аллбатрос къде има писани стихове,не виждам в този профил,че да ми е колега?!Аз пиша стихове да си правя гимнастика на мозъка,полезно ,а пък който иска да ги чете,нямам претенции да съм светило,всекидневно почти измислям нещо ново и го написвам,защо пък не?!Много хора тук го правят,заначи може.Който се дразни от въображението ми,просто да не ме чете ,да ме прескача,дори и ако се отзова някога на първа...това не се случва винаги,но понякога става,нямам представа как и защо,а и брояча ми не показва никой,който ме е посетил,сигурно е прегрял и е изгорял...айде със здраве!

Аз обожавам да съм напомпана.
И искам да благодаря на моя Помпи.
Всеки мой постинг го качва горе.
Той е прекрасен!

цитирай
7. allbatros - Как да нямам стихове бе, рожбе?Я ...
13.03.2018 08:58
Как да нямам стихове бе, рожбе?
Я погледни!
Сичките съм ги писал в Каварна!
Алби

Изобщо не е напомпан тоя постинг.
Аз съм много четен.
Имам 300 стихосбирки и 3 милиона приятели във Фейса.
цитирай
8. karamelita - Как да нямам стихове бе, рожбе? Я ...
13.03.2018 11:19
allbatros написа:
Как да нямам стихове бе, рожбе?
Я погледни!
Сичките съм ги писал в Каварна!
Алби

Изобщо не е напомпан тоя постинг.
Аз съм много четен.
Имам 300 стихосбирки и 3 милиона приятели във Фейса.

Ами хубаво,само не се заяждай с мен.Остави и другите да дишат,за да не останеш сам басред пустинята...
цитирай
9. allbatros - Карамелито, ти си абсолютно нен...
13.03.2018 11:36
Карамелито, ти си абсолютно ненормална, и онова, на което му казват "м...я".
Нямаш ли си дом и други занимания, та кесиш все тук и като те напомпят, цвърчиш от щастие!
Лекувай се, докато не е станало прекалено късно!
цитирай
10. vaquero - allbatros,
16.03.2018 12:39
Удоволствие е да помпиш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: allbatros
Категория: Поезия
Прочетен: 17001
Постинги: 32
Коментари: 40
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930